[O1] Sprężyny zawieszenia/podwyzszenie tylu

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • zurawik
    Drive
    • 2013
    • 81

    [O1] Sprężyny zawieszenia/podwyzszenie tylu

    A co do przerabiania amortyzatorów pod własne widzimisie to:

  • zsolpyw
    Elegance
    • 2012
    • 897

    #2
    [O1] Sprężyny zawieszenia/podwyzszenie tylu

    W mojej O1 po zamontowaniu LPG tyl sie troche obnizyl, wysokosc 165.
    W codziennej jezdzie to nie przeszkadza, ale wyjazd w trase z pasazerami + bagaze i kolo sie chowa w nadkolu :?

    Sprezyny ktore mam to podobno wlozone uzywki z RS.

    Jako ze jest tutaj bogato osob po uszy w temacie sprezyn utopionych, mialbym pare pytanek.

    - czy po wymianie sprezyn poprawi sie prowadzenie auta nieobciazonego ?
    - jakie rozwiazanie proponujecie ?
    moze zalozenie nowek RS ? moze sprezynki seryjne od kombi ?
    wymiane na serie z liftbacka raczej wykluczam, bo po krotkim czasie moze znow siadnac :|

    Prosilbym o pewne rozwiazanie, poprostu sie na tym nie znam, a sklaniam sie do wymiany i nie chcialbym experymentowac.

    Thx
    Sprzedam nowe sprezyny Lesjofors O1 tył

    Jeżdżę w blasku
    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...339092#1339092

    Komentarz

    • szkoda
      RS
      S_OCP Member
      • 2005
      • 22543

      #3
      zapytałeś o to w wątku dotyczącym problemów ze sprężynami w nowych O2...
      wydzielone.
      saport techniczny baj DGW
      była BKD+DSG '05 120kkm
      była BXE '08 190kkm
      no i nie ma :-)

      Komentarz

      • zsolpyw
        Elegance
        • 2012
        • 897

        #4
        Stare O1 tez maja z tym problemy jak sie okazuje ..
        Sprzedam nowe sprezyny Lesjofors O1 tył

        Jeżdżę w blasku
        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...339092#1339092

        Komentarz

        • szkoda
          RS
          S_OCP Member
          • 2005
          • 22543

          #5
          chyba się nie rozumiemy, ok
          saport techniczny baj DGW
          była BKD+DSG '05 120kkm
          była BXE '08 190kkm
          no i nie ma :-)

          Komentarz

          • t271828
            Elegance
            • 2008
            • 928

            #6
            Zamieszczone przez zsolpyw
            - jakie rozwiazanie proponujecie ?
            moze zalozenie nowek RS ? moze sprezynki seryjne od kombi ?
            wymiane na serie z liftbacka raczej wykluczam, bo po krotkim czasie moze znow siadnac :|
            Wymiane tylu i przodu na elementy stosowane przy tzw. pakiecie na bezdroza.



            z przodu OIDP wystarczy dolozyc tulejki

            Komentarz

            • zepter00
              RS
              • 2008
              • 2304

              #7
              Z tyłu dać mocniejsze sprężyny LESJOFORS (szukać czegoś heavy duty) a na przód tulejki podwyższające można dać i wystarczy. Sprężyny od RS to pomyłka bo są one niższe niż standardowe.
              Moja czeska kochanka :-D http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=37223 serwisowana przez DGW. ;-]

              "Superbaśka" zastępcza http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...perb+++tdi+awx

              Masz coś do mnie? Lepiej przeczytaj to ;-] http://tomianek.pinger.pl/m/839401

              Komentarz

              • zsolpyw
                Elegance
                • 2012
                • 897

                #8
                Przod jest wyzszy od tylu, nie widze powodu do podwyzszania podkladkami.. zadnego kraweznika nie uszkodzilem :P

                Same sprezyny z pakietu na bezdroza chyba nie kupie ?
                Przerabial ktos wlozenie springow od combi ?

                Ma taki troche obnizony tyl ujemy wolyw na prowadzenie nieobciazonego auta ?
                Sprzedam nowe sprezyny Lesjofors O1 tył

                Jeżdżę w blasku
                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...339092#1339092

                Komentarz

                • t271828
                  Elegance
                  • 2008
                  • 928

                  #9
                  Zamieszczone przez zsolpyw
                  Przod jest wyzszy od tylu, nie widze powodu do podwyzszania podkladkami.. zadnego kraweznika nie uszkodzilem :P
                  Chcesz podniesc tyl i nie chcesz serii (nie wiem dlaczego), w takim razie mozesz
                  go podniesc elementami z pakietu na bezdroza, ale wtedy musisz podniesc tez przod
                  bo bedzie to glupio wygladalo.

                  Przemysl jeszcze raz czy nie kupic po prostu seryjnych sprezyn. Przeciez sam pisales ze nie wiesz co tam tak naprawde siedzi, a boisz sie ze seryjne sprezyny siada.
                  OIDP nikt nie skarzyl sie na klopoty z seryjnym zawieszeniem w polaczeniu z LPG w OI.

                  Komentarz

                  • zsolpyw
                    Elegance
                    • 2012
                    • 897

                    #10
                    O1 Tour ten feler nie dotyczy ?
                    Hmm moze i racja by zalozyc dobre seryjne..

                    Czy seryjne sa tylko 1 typu czy tez jest rozroznienie na parametry tzn, twardosc ??

                    Te ktore mam to sa podobno uzywki z RS. Poprzedni wlasciciel twierdzil ze je zalozym bo seria bujała.

                    Czy jesli wloze na tyl serie a przod zostawie RS, nie bedzie problemow np. z nadsterownym tylem ?

                    Zeby nie miec dylematu moznaby wymienic tez przod na serie, ale ta twardosc auta mi odpowiada, nie chcialbym by sie zrobila wanna ....
                    Sprzedam nowe sprezyny Lesjofors O1 tył

                    Jeżdżę w blasku
                    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...339092#1339092

                    Komentarz

                    • t271828
                      Elegance
                      • 2008
                      • 928

                      #11
                      Zamieszczone przez zsolpyw
                      Czy jesli wloze na tyl serie a przod zostawie RS, nie bedzie problemow np. z nadsterownym tylem ?

                      Zeby nie miec dylematu moznaby wymienic tez przod na serie, ale ta twardosc auta mi odpowiada, nie chcialbym by sie zrobila wanna ....
                      Jezdzenie samochodem w ktorym tyl i przod maja inna charakterystyke to nie jest dobry pomysl.

                      Jesli nie chcesz pelnego powrotu do serii, to poszukaj na forum opinii ludzi, ktorzy utwardzali samochod jednoczesnie go nie obnizajac. Jest tego sporo - OIDP to warto pomyslec nad twardszymi amorkami, ale nie jestem pewien - nigdy nie wglebialem sie w temat bo mnie charakterystyka zawieszenia w O1 pasuje

                      [ Dodano: Sro 07 Lis, 12 18:01 ]
                      Zamieszczone przez zsolpyw
                      O1 Tour ten feler nie dotyczy ?
                      przeciez to calkiem inny samochod

                      Komentarz

                      • zepter00
                        RS
                        • 2008
                        • 2304

                        #12
                        t271828: Niby co ma innego O1 po fl od O1 Tour? Lusterka i kierownicę? :wink:

                        zsolpyw: Załóż seryjne sprężyny z przodu i z tyłu, odpowiednie do twojego auta, do tego możesz dać amortyzatory KYB excel g i będzie git majonez. Będzie pan mega zadowolony
                        Moja czeska kochanka :-D http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=37223 serwisowana przez DGW. ;-]

                        "Superbaśka" zastępcza http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...perb+++tdi+awx

                        Masz coś do mnie? Lepiej przeczytaj to ;-] http://tomianek.pinger.pl/m/839401

                        Komentarz

                        • t271828
                          Elegance
                          • 2008
                          • 928

                          #13
                          Zamieszczone przez zepter00
                          t271828: Niby co ma innego O1 po fl od O1 Tour? Lusterka i kierownicę? :wink:
                          zsolpyw przeczytal, ze jest problem ze sprezynami w OII Tour i LPG i myslal, ze to samo jest z OI Tour

                          Komentarz

                          • zsolpyw
                            Elegance
                            • 2012
                            • 897

                            #14
                            ('t271828, ') dokladnie tak, czyli O1 jest lepsiejsza :szeroki_usmiech

                            Amorki mam KYB w stanie bez zarzutu., modelu nie pamietam
                            Jakie sa najlepsze springi do octy ?? bardziej twarde niz miętkie

                            [ Dodano: Czw 08 Lis, 12 20:25 ]
                            Warte rozwazenia sa niestandardowe typy sprezyn np. przedstawione tutaj http://www.kyb-europe.com/kyb-poland/spring-coils.html

                            Stosowal ktos cos takiego ?
                            Sprzedam nowe sprezyny Lesjofors O1 tył

                            Jeżdżę w blasku
                            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...339092#1339092

                            Komentarz

                            • Stanislaww
                              Classic
                              • 2012
                              • 4

                              #15
                              Naklepiej wzmocnione - brak ruletki, efekt pewny 8)

                              Komentarz

                              • marcinlomza83
                                Drive
                                • 2009
                                • 94

                                #16
                                Zamieszczone przez Stanislaww
                                Naklepiej wzmocnione - brak ruletki, efekt pewny 8)
                                Witam, o ile podniósł się tył i jakiej firmy zakładałeś sprężyny ?

                                Komentarz

                                Pracuję...